خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

یادداشت پایان سال

امسال که گذشت نیمه اول بد نبود ولی نیمه دومش خیلی پرمشغله بود.

از وقتی می رم دانشگاه دیگه هیچ مرخصی برای مسافرت یا استراحت ندارم.  اگه خدا بخواد این آخر سالی یه مسافرت کوچیک می ریم. ولی خبر خوب اینه که از سال آینده پنج شنبه ها تعطیل خواهیم بود.

دیروز که تقویم سال 91 به دستم رسید اولین کاری که کردم این بود تعطیلی ها رو چک کردم. خوشبختانه شرایط خوبه و چند برنامه مسافرت خواهیم داشت.

امروز آخرین روز ساله که میام سرکار قراره امروز به عنوان روز آخر با همکاران صبحانه کله پاچه بخوریم و چون دیروز حکم تثبیت من اومد قراره همه مهمان من باشند.

به هر حال سال خوبی را برای همه آروزومندم و امیدوارم شادی با سلامتی توام و  همراه همه باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد