خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

برف میاد

بعضی وقت ها یه چیزهایی آدم رو می کشه به وبلاگی که تصمیم گرفتی دیگه توش ننویسی.
امروز از اون روزهاییه که کمتر مثلش پیش میاد.برف سنگینی که از دیشب شروع شده هنوز داره میاد و به نظر میاد که قصد بند اومدن نداره .(اگه تلفن ها بذارن یه دو خط دیگه می نویسم) همکارام هم هنوز نیومدن. فکر کنم همشون امروز مرخصی هستند.(الان بیشتر از نیم ساعته که می خوام این دو خط رو بنویسم در این فاصله با هرمزگان ، بوشهر، کردستان، خراسان رضوی، کرج صحبت کردم. از جاهای مختلف دارن یکی یکی زنگ می زنن می گن به خاطر برف کلاس رو تعطیل کردیم.) .بعد از 6 ماه کار سخت تازه امروز چک کردم دیدم 100000 تومن تو حسابم ریختن حالا این از 5 میلیونی است که به عنوان پاداش باید به ما 5 نفر می دادن. البته معلومه کی ها خوردن و روش یه لیوان آب هم ریختن.دیروز هم که چک کردم دیدم حسابم رو یکی خالی کرده . برف هم نمی زاره برم بانک بدم حسابم رو چک کنم ببیم چه بلایی سرش اومده. فکر کنم تا آخر امروز این صدتومن رو هم از توش خالی کنند.
بی خیال مال دنیا، برف رو بچسب که دیگه اینجور یش پیش نمیاد.