خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

معادله امروز

احتمالا امروز روز جالبی خواهد بود. از یک طرف اداره برنامه افطاری داره و دعوت کرده که همکاران شرکت کنند. از طرف دیگه تعدادی از بزها قرار گذاشتن تو دانشگاه جمع شن بعد از مدتی همدیگه رو ببینند. از طرف دیگه یکی دیگه گیر داده باهاش برم جمهوری گوشی نوکیا 30 هزارتومانی نو بخرم،البته نمی دونم همچین گوشی ای وجود خارجی داره یانه. از طرف دیگه با صاحب خونه قرار گذاشتم ساعت 6 بعدازظهر بریم بنگاه قرارداد رو نهایی کنیم. جالب اینه که همه اینها بعدازظهر و در ساعات خاصی هستند. اما نکته خیلی جالب اینه که خودم قراره یکی دیگه که خیلی هم مهمه رو افطار دعوت کنم. 

تاظهر وقت دارم این معادله رو حل کنم که آیا جواب داره یا نه. اگه داره کدوم جواب ها قابل قبول هستند کدوم نیستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد