خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

روزنوشت بعد از عید

عید مبعث مبارک.

امروز editor بلاگ‌سکای بروز شده نمی‌دونم خودش رو با Firefox سازگار کرده یا این رو جدید وارد کرده. در هر صورت خوشحالم که امکانات رو به  سیستم اضافه کرده

سه شنبه شب عروسی خوش گذشت و امروز در کمال ناباوری دیدیم آقا داماد اومد سرکار. این البته بیشتر به این خاطر بود که نمی خواست دو روز تعطیلی‌اش مرخصی حساب بشه. یه رگی از مشهدی ها هنوز در بدنش تکون می خوره.

من هم چون حوصله موندن تو خونه رو نداشتم صبح یه دفعه تصمیم گرفتم بیام سرکار. درنتیجه امروز ما سه نفر سرکاریم، در واقع همه هستیم غیر از اونی که قرار بود امروز بیاد.

خیال دارم یه سفر یک روزه فردا برم شیراز البته باید قبلش یه هماهنگی هایی انجام بشه.

همچنان به دنبال خونه می گردم برای جابجایی. هنوز موفق نشدم یه جای مناسب پیدا کنم. جستجو همچنان ادامه دارد. دیروز همسایه بالاسریم اومد گفت که می‌خواهیم طبقه چهارم رو بیرون کنیم اگه موافق باشی بری بجاش بشینی. می گفت می‌ره رو پشت‌بوم کنار کولر خودشو می سازه باد بوشو می یار تو خونه. البته کولر ما که هنوز چیزی تو نیورده، شایدهم اورده من حالیم نشده.

کار ترجمه کتابی که شروع کردم چند روزیه موتوقف شده.

باید ببینم چی می شه

نظرات 1 + ارسال نظر
لی لی جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ق.ظ http://liliana.blogsky.com

سلام
کتاب توی چه زمینه ای ترجمه می کنید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد