خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

جابجایی

امروز دوباره جابجایی اتاق داشتیم. قرار برای ما سه نفر بریم تو دوتا اتاق کوچیک که هردو اندازه همند. ولی قاعدتا تو یکی اش باید دو نفر و یکی هم یکی دیگه بنشینه. حالا حساب کنید فردا چه خبر خواهد شد. احتمالا ما سه نفر فردا همدیگه رو خواهیم کشت.
امروز فهمیدیم که یکی از معاون های اداره رفته برا ما سه نفر زیرابی رفته. فکر کنم این دفعه باید برنامه قتلشو بکشیم.
نمی دونم چیکار داره اینقدر مردم رو اذیت می کنه. دوباره رفته برای اون خانم هایی که کارمندهای خودشند حراست زیراب زنی کرده. بیچاره ها افسردگی گرفتن از بس این بشر رو تحمل کردن. خب از کار دولتی بیشتر از این انتظار نمی شه داشت.
اینهار رو اینجا نوشتم که یادم بمونه.
نظرات 1 + ارسال نظر
... سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ب.ظ http://character.blogsky.com

che ba hale esme webloget. rasti manzooret az boz be kiya hast? ishala ye khoone khoob ham peyda koni. har chand be harfe gorbe siyah baroon nemiyad. doa kon khoshksali ya seyl ham nayad. age khasti oon yaroo zir ab zanaro bokoshi begoo rahnamayit konam. choon man sabeghe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد