خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

مستاجر

تابستان و مصیبت اجاره نشینان. دیشب دوباره صاحب‌خونه زنگ زده بود و می گفت خونه رو تخلیه کن پسرم می خواد بیاد بشینه.
خودش که زنگ نزد خانومش زنگ زده بود. کلی باهم جرو بحث کردیم. آخرش هم گفتم من با شوهرت قبلا صحبت کردم به خودش بگو زنگ بزنه من با شما صحبت نمی کنم.
مشکل اینجاست که صاحب خونه من زن ذلیله و صحبتهای من و اون زیاد چیزهای مستندی حساب نمی شن. بنابراین دارم از امروز دنبال خونه می گردم.
همین
نظرات 1 + ارسال نظر
ایده دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:38 ب.ظ http://4me.blogsky.com

خونه مال اونه دیگه... کاریش نمیشه کرد. باید دنبال یه جای دیگه بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد