خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

روز نه زیاد خوب

امروز روز خوبی نبود. شروعش با دوتا خبر بد بود یکی مرگ خسرو شکیبایی که با از دست رفتنش یکی از بازیگران صاحب سبک سینما و تلویزیون از دست رفت. دوم یکی از همکارم بچه‌اش هنگام بدنیا اومدن ازدست رفت که با توجه به اینکه حدود 15 ساعت در بیمارستان تحت مراقبت بود ولی در آخر با سهل انگاری دکترا و پرستاران که نتوستن تشخیص بدن بچه باید به صورت طبیعی بدنیا بیاد یا نه، باعث مرگ بچه شدن.
امروز دوتا کار دیگه هم داشتم یکی دوساعتی صبح در یک جلسه بیخود شرو ور شنیدیم بعدش هم نهار دعوت مدیر بودیم که این قستم البته بد نبود.
از ساعت دو هم در خواب و بیداری در عالم هپروت بودم تازه یکم بیدار شدم. این جور خلسه رو که به حالت نیمه بیهوشم رو باهاش خیلی حال می کنم.
امشب هم خیال دارم اگه شد برم ده رقمی رو ببینم.
نظرات 1 + ارسال نظر
لی لی جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ق.ظ http://liliana.blogsky.com

سلام
خیلی متاسف شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد