خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

ما و بی برقی

این روزها بیشتر وقت ها برق می ره ، داریم بازی نگاه می کنیم یه دفعه برق می ره، داریم اخبار گوش می دیم برق می ره . چه خبره خدا می دونه زمستون گاز نداریم تابستون برق. تو زمستون ترکمستان گاز نمی ده حتما تو تابستون عراق برق نمی ده.
از صبح تا حال بیشتر از 100 نامه فرستادم که خدا می دونه کی رو به کجا فرستادم. فکر کنم بعدا گندش درمیاد
امروز اینجا همایش هم هست و تو این هرو ویر دم به دم میان سلام و علیک می کنند باید بشینی صحبت و خوش و بش هم بکنی. خلاصه این روزها روزهای شلوغی داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد