خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

دیار من


صدمین سال تولدت مبارک
همه را خوشبخت کردی و ما را بدبخت
هروقت به دیدنت می‌آیم بر تنم رسوب نفس‌هایت می‌نشیند.
در تنم ویرانی و ریزش خاطراتت و
در روحم رنجش ناملایمات روزگار
همیشه و همیشه تاریخ
برای من و همه دوست‌دارانت باقی خواهد ماند

همچنان بمان ایستاده و پابرجا
تا ببینم و ببیند و ببینند.

نظرات 4 + ارسال نظر
یک دوست سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام بر بز بزرگ
آقا این که خیلی ناسیونالیستی شد.
البته ان شا... که همیشه پایدار باشد و تو هم همینطور...
لااقل این وبلاگت رو زود زود اپ دیتش کن
از طرف یک دوست

یک دوستدار بزها سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ب.ظ

تو هم موافقی که بز گر گله رو گر می کنه؟
نظرت راجع به بز نزگوله به پا و بزبز قندی چیه؟

هدی سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.blogsky.com

با سلام
من آپم دوست داشتی بهم سر بزن!!!

لی لی یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:18 ق.ظ http://liliana.blogsky.com/

مسجد سلیمان؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد