خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

درباره بزهای من

خب به نظر می‌رسه بز کامپیوتری هم داره بساطشو جمع می‌کنه و از اینجا می‌ره. کم‌‌کم تعداد بزهام دراین شهر بی‌وفا داره به صفر می‌رسه در واقع از اون گله دیگه چیزی نمونده. شاید هرکی تو زادگاه خودش راحتتر بتونه زندگی کنه

بز زیست‌شناس خوشبختانه کارش درست شد و غیبتش بخشیده شد. اومدنش حداقل این حسن رو داشت که بعد از چند ماه دیدیمش. ببینم اولین بز دکتر می‌شه یا نه.
بز آماری هم چند روز بیشتر به پایان دوره آموزشش نمونده و احتمالا آخرای هفته آینده تقسیم می‌شن. احتمالا تو ستاد مشترک ارتش باشه . خودش گفت.

بعد از چند سال که من و بز حسابدار خونه‌هامون از هم خیلی دور بود (اون، اون سر شهر و من هم این سر شهر) تازه همسایه شده بودیم که حالا اون داره می‌ره. حسنش اینه که خونه رو بانک بهش داده و مجبور نیست زیاد اجاره بده. بخصوص حالا که خونش 120 متره.

بز حفار هم که ولش کنی تو کرمانه. دو روز پیش اهواز بود دیروز کرمان بود فردا هم دوباره اهواز امتحان داره. این هم از شاهکاره‌های خلقته.

پریروز رفته بودم دانشگاه بروبچ رو ببینم. فقط تونستم بز گنده رو ببینم خوشبختانه بالاخره تونست بعد از 13 ترم لیسانس بگیره اونم با معدل 12/01 این هم کاریه که فقط از یک بز برمیاد.

بز شمیدان هم همچنان مشغول امتحانات ترم دومه. از شواهد برمیاد که با تامینه روابط تیره‌ای پیدا کرده(این یک اسم مستاره). خدا به خیر کنه.

بز روبوکاپی هم فصل کتابی رو که باید می‌نوشت تموم کرده. احتمالا اولین بزی خواهد بود که کتابی به زبان انگلیسی نوشته اون هم برا یک ناشر امریکایی.

از بز مدیر هم فعلا اطلاعی دردست نیست چند روزی هم میشه که وبلاگشو به روز نکرده. این هم از دردسرهای عاشقیه.

از خودم هم فعلا خبری در دست نیست هر کس از من اطلاعی داره یه خبری بده بلکه از نگرانی دربیام. . .
نظرات 1 + ارسال نظر
حسین شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ق.ظ http://www.hossein9656.blogsky.com

سلام
یه انتقاد => مطلبات قشنگن ولی قالب وبلاگت جالب نیست البته این نظر منه

موفق باشی

سلام
از انتقادت متشکرم. البته قالب وبلاگم به نظرم بد نیست. خوبیش اینه که ساده‌ است ولی اگه قالب بهتری پیدا کنم عوضش می‌کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد