خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

فردوسی

امروز روز بزرگداشت فردوسی است.
خدا رو شکر که هنوز کسی پیدا نشده سند مالکیتش رو به نام خود بزنه.
خدا رو چی دیدی شاید چند ساله دیگه که بازیهای جام جهانی تو افغانستان برگزار شد، اونجا شاهنامه رو به نام خودش ثبت کرده باشند

امروز اون کاری که مدتها دیونه ام کره بود رو موقتا گاذشتم کنار. آخیش راحت شدم . . . .
نظرات 2 + ارسال نظر
مردی که مرده بود سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ب.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

بسی رنج بردم در این سال سی.........

خودم چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ب.ظ http://enda.blogsky.com

مگه بزنن چی میشه؟ تازه به نظر من اگه یه آدم با عرضه پیدا شه اینکار رو بکنه روح اون خدا بیامرز شاد هم می شه. اون طوری می تونه به همکاراش پز بده آره این با عرضه ها فرزندان منن قبلیا مال تهمینه بودن. فکرش رو بکن الان تو اون دنیا اگه اینو مثلا شکسپیر بخوان بشینن گپ بزنن این طفلک کی رو به رخ اون بکشه؟
در ضمن ممنون از نظرت تو وبلاگ من.

خب راست می گی. حرف حق جواب نداره. . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد