خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

یک نکته

شاید بهترین نتیجه ای که از یک مسافرت کوتاه چند روزه خارج از شهر بهمراه چند تا از دوستانت، بتوانی بگیری این باشد که به گوشه هایی از شخصیت آنها پی ببری که در طول چند سال همراهی با آنها بروز نکرده است و تو نتوانسته بودی به آنها پی ببری و البته این خیلی مهم است
عکسها هم هیچ ربطی به موضوع نداره. دوتا از عکسهایی است که جمعه از آبشار کارا گرفتم


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.wal.blogskycom

سلام..
از قدیم گفتن آدمها را اگر می خواهی بشناسی باهاشون سفر برو...
منم تجربه های خوبی از این نکته گرفتم..

لی لی سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ق.ظ http://liliana.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
می دونی چرا سوال می پرسم ؟ مشکلم اینه که مشکل دارم
سوال دارم از زندگی
ومی خوام از کاره یه آدم پیچیده سر در بیارم
کاش یکی می تونست جواب سوالهام رو بده
می دونی سوال هام رو نمی تونم از یه دختری بپرسم که اون هم مثل من باشه
باید از یکی که بزرگتره و فکرش بازه بپرسم
البته هر سوالی که تا حالا پرسیدم تو خیلی خوب جواب می دادی
ولی شاید علاقه ای به جواب دادن به سوالهای من نداشته باشی
اگر می تونی به سوالهام جواب بدی خواهش می کنم زود خبر بده چون سوالهام خیلی فکرم رو مشغول کرده
وشاید بخواهی کمک کنی....

باران سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:26 ب.ظ http://delvapasiii.blogsky.com

سلاااااااام
ممنون از اینکه بهم سر زدی و نظر دادی.....
مرسی ی ی ی ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد