خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

چند نکته جالب


1 - متاسفانه بعد از سالها که از عمر ما گذشته همچنان در جشن تولدمان از طرف خانمها به ما عروسک هدیه داده می شود . دلم می خواست بدانم چرا خانمها غیر از عروسک چیز دیگه ای برای هدیه دادن ندارن . آخه کجای این روحیه ما لطافت کشف شده که از برای این روحیه عروسک هدیه داده می شود . البته دستش درد نکنه و جای تشکر داره ولی کاشکی یه ذره فکر می کرد شاید متوجه می شد که عروسک . . .

2 - این هفته که گذشت جالب بود دوتا از دوستام رو که خیلی وقت بود ندیده بودم دیدم و باید به فال نیک گرفت. فردا هم قراره بعد از حدود یک سال با بروبچ قدیمی دانشگاه بریم کوه . اگه هوا خوب باشه.

3 - چند روز پیش یکی از نمایندگان مجلس گفته : "آقا گوجه فرنگی جزء کالا های لوکس و نیازی نیست مردم حتما قدرت خرید آن را داشته باشند." همچنین وزیر مسکن در جواب خبرنگاران که ازش درباره افزایش قیمت مسکن در سال آینده پرسیده بودن، فقط خندید. فکر کنم به ریش ما خندید.

4- معاون بهزیستی هم چند روز پیش گفته بود بر اساس معیار اعلام شده از سوی بانک مرکزی 20 میلیون نفر در سال 86 زیر خط فقر هستند. فکر کنم چیز حدود 30 میلیون هم به این خط آویزون هستند که احتمالا تا آخر سال اکثرشون سقوط خواهند کرد و جان به جان آفرین تسلیم خواهند کرد.


همین دیگه چیزی نیست
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد