خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

چرا نمی توانم بنویسم

می خوام بنویسم ولی
حس نوشتنم را غریبه ای با خود به دوردستهایی که دست من هرگز و در هیچ شرایطی به خاطر دوری راه و سختی مسیری که از راه های صعب العبوری که در میان کوه های خشن و استواری که اجازه حرکت و گذشتن را به هیچ انسان بی اراده ای که برای کوچکترین خواسته های خود تلاش نمی کند ، را نمی دهند می گذرد ، برده است

Image and video hosting by TinyPic
نظرات 1 + ارسال نظر
ساناز سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:43 ب.ظ http://ghatre-dar-bikaran.blogsky.com/

سلام
زیبا بودوپر معنا
امیدوارم موفق باشی
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد