خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

خاطرات بزهای من

آنچه در اینجا ثبت می‌شود گوشه ای از خاطرات گذشته ، حال و آینده من و بزهایم است همین

یادداشتی برای تولد بز مدیر خودم و معرفی 2 وبلاگ

امروز از اون روزهایی بود که کاملا به بطالت گذشت . از صبح برای با n امین بار اومدن پارتیشن ها رو درست کنن با دریل و چکش و سنجت هاشون مخمون رو تو هاونگ ریختن هی کوبیدن
اینترنت هم قربونش برم عین آدم سکته ای یک دقیقه هستش دقیقه بعد نستش بعد کلی از کمک نفس و شک دوباره یواش یواش پیداش میشه . از اون بدتر هم blogsky هستش که باید کلی التماسش کنی تا یه صفحه رو برات باز کنه .
خلاصه از صبح داریم تو شرکت ول می گردیم . کار هم بگی نگی نیست که انجام بدم . چند تا کار چند دقیقه ای بود که به عنوان سرگمی و تفریح مابین وب گردیهام انجامشون دادم .
. . . .
یه غرفه تو جیتکس گرفتیم قراره مدیر ما و مدیر بازرگانی برن دبی و ما هم امروز داشتیم رو تست نرم افزارها کار می کردیم . خوشبختانه بچه از قبل خوب کار کردن به همین خاطر این روزها زیاد اذیت نمی شیم.
این از کار امروز ما . امروز تولد یکی از بزهای باحال منه ، بز مدیر کامپیوتری از این جهت مدیر کامپیوتری که لیسانسش رو کامپیوتر خونده ولی فوقش رو داره مدیریت می خونه،
جدیدا هم به جمع وبلاگ نویسان پیوسته . یه وبلاگ تخصصی که در اون بیشتر مطالب مدیریتی و بعضی وقتها سیاسی می نویسه. این سیاسی نوشتنش هم تو ذاتشه.
وبلاگش اینه: http://endlessway.persianblog.com

امروز با وبلاگ یکی دیگه از دوستای گلم آشنا شدم که اون هم در زمینه کارآفرینی فعالیت می کنه . رشته تخصصی خودش هم کار آفرینیه ، فوق لیسانس کارآفرینی دانشگاه تهران می خونه
این هم وبلاگ اونه :
http://zba.blogfa.com
این هم از امروز ما
اگه بجه ها قراری بزار امروز می ریم الواتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد